شرکت انرژی صنعت رامند به عنوان یک تامین کننده معتبر لوله و اتصالات در شهرک صنعتی اشتهارد است. این شرکت با سابقه درخشان در این شهرک صنعتی،  در حال خدمت رسانی به شرکت‌های فعال در  این شهرک می باشد.

شرکت انرژی صنعت رامند در حوزه تامین متریال لوله کشی و پایپینگ مورد نیاز برای کارخانه های شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت گسترده ای دارد. و اقلام لوله، اتصالات، فلنج، شیر آلات، گسکت، پیچ و مهره، انواع ورقهای استیل و فولاد را آماده و ارسال می کند.

✔ لوله

لوله مانیسمان، لوله گازی، لوله گالوانیزه و لوله پلیسه در سایزهای مختلف، انواع لوله می باشد که برای مشتریان محترم شهرک صنعتی اشتهارد ارسال شده است.


✔ فلنج

با توجه به زمینه کاری کارخانه های مختلف در شهرک صنعتی اشتهارد انواع فلنج در آلیاژهای مختلف کاربرد دارد. مجموعه انرژی صنعت رامند انواع فلنجهای فولادی و استیل مورد نیاز کارخانه های شهرک صنعتی اشتهارد را در کلاسهای مختلف و مدلهای فلنج گلودار، فلنج اسلیپون، فلنج کور، فلنج ساکتی و ... تامین و ارسال می کند.


✔ فلنج فولادی

فلنج فولادی در دو آلیاژ پر کاربرد st37 و A105 در انبار شرکت موجود می باشد که در کلاسهای و فشار کاری مختلف بنا به در خواست مشتری به شهرک صنعتی اشتهارد ارسال می شود.

✔ فلنج استیل

فلنج استیل به دو روش فورج و ریختگی تولید می شود. این فلنجها بیشتر در دو آلیاژ ۳۰۴ و ۳۱۶ موجود می باشد و بنا به در خواست مشتری در آلیاژهای ۳۱۰، ۳۲۱، ۳۰۹ تولید و برای مشتری در شهرک صنعتی اشتهارد ارسال می‌شود.


✔ فلنج گلودار

فلنج گلودار همانطور که از اسمش مشخص می باشد یک گلویی دارد که لوله به روی او جوش می شود و تنها نوع فلنج می باشد که داری رده می باشد. به طور مثال برای لوله رده ۴۰ از قلنج گلودار رده ۴۰ و برای رده ۱۶۰ از فلنج گلودار رده ۱۶۰ استفاده می شود. این فلنج گلودار در بین فلنجهای دیگر پر کاربردترین می باشد. این فلنج به روش فورج تولید می شود.

✔ فلنج کور

فلنج کور همانطور که از نامش پیداست جز کور کن ها می باشد و خط لوله رو به صورت غیر دائم کور می کند. و در صورت نیاز با باز کردن این فلنج می توان خط لوله رو توسعه داد. فلنج کور بیشتر از ورق و به کمک تراشکاری تولید می شود. و در صورت نیاز به روش فورج هم تولید می شود.

✔ فلنج اسلیپون

فلنج اسلیپون یا فلنج تخت یک رینگ به ابعاد استاندارد می باشد که برای عملکرد در فضای کم استفاده می شود. ظاهر فلنج اسلیپون با فشار کاری psi یا کلاس با فشار کاری بار یا pn تفاوت دارد. در فلنج اسلیپون با فشار کاری کلاس یک لبه  و پله وجود دارد که این پله در فلنج  pn دیده نمی شود.

✔ فلنج ساکت ولد

فلنج ساکت ولد یا فلنج ساکتی شباهت زیادی به فلنج اسلیپون دارد. تفاوت ظاهری این دو فلنج پله داخل در فلنج ساکتی می باشد. در این فلنج به علت اینکه از دو ناحیه فلنج ساکت ولد جوش داده می شود آببند بهتری دارد. سایز این فلنج محدود می باشد و از ۱/۲ تا ۶ اینچ تولید می شود.

✔ اتصالات

انواع اتصالات جوشی، اتصالات گالوانیزه، اتصالات فشار قوی و اتصالات استیل در سایزهای مختلف موجود در فروشگاه برای مشتریان محترم شهرک صنعتی اشتهارد ارسال می شود.

در صورت نیاز مشتریان محترم اتصالات جوشی درزدار از برندهای آسیا، ایران اتصال، امین و اتصالات جوشی مانیسمان بنکن، تکنو فورج که به صورت مانیسمان تولید می شود برای مشتریان ارسال می شود.


✔ اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه به صورت رزوه ای می باشد و برای خطوط آبرسانی کاربرد دارد. برای اتصال این اتصالات دو سر لوله را رزوه می کنند.

✔ اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی در کلاسهای ۲۰۰۰ الی ۹۰۰۰ بنا به درخواست مشتریان به شهرک صنعتی اشتهارد ارسال خواهد شد. این اتصالات به صورت تولید داخل و وارداتی در فروشگاه موجود می باشد و در صورت نیاز مشتری سرتیفیکیت هم ارسال خواهد شد.

✔ اتصالات استیل

اتصالات استیل به صورت جوشی، دنده و فشار قوی در فروشگاه موجود می باشد. این اتصالات در آلیاژهای ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید شده است که بنا به درخواست مشتری ارسال خواهد شد.


به طور کلی مجموعه انرژی صنعت رامند به عنوان یک تامین کننده متریال پایپینگ و انواع ورق، پروفیل و ملزومات مورد نیاز کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد محسوب می شود که با چندین شرکت مطرح در این شهرک همکاری می کند.

برای همکاری متقابل و تامین متریال شما با شماره ۰۲۱۶۶802952 و ۰۹۱۲۹۳۷۴۹۷۵ با آقای غفاری تماس حاصل فرمایید.